1396-06-20 09:53
686
0
43907
معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور:

دولت مردان برای جلوگیری از نسل کشی در میانمار به میدان بیایند/ چرا مدافعان حقوق حیوانات در مقابل جنایات میانمار مهر سکوت بر لبانشان زده اند؟

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور گفت: افرادی که با سیاست های کلی ما مشکل دارند مخصوصاً رشادت مدافعان حرم را زیر سوال می برند این روز را ببینند که امنیت چقدر می تواند برای کشوری اهمیت داشته باشد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز اصحاب رسانه استان گلستان در محکومیت جنایات بر علیه مسلمانان میانمار اظهار کرد: دستوراتی که از طرف قرآن کریم برای ما ارسال شده است این است که هر جایی مسلمانی در برابر ظالم قرار می گیرد باید از حقوق مسلمان دفاع کرد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور تاکید کرد: در هر گوشه ای از جهان اگر به شخصی غیر مسلمان هم ظلم شد ما باید یاری دهنده او باشیم و از حقوقش دفاع کنیم و در مقابل ظالم ایستادگی کنیم این امر از دستوارت امام علی(ع) است.

حجة الاسلام دیلم با تمسک به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) متذکر شد: کسی که ندای مسلمان را بشنود در هر کشوری که باشد اگر مسلمانان با زبان و رفتارشان دست یاری خودشان را به سوی مظلوم دراز نکنند و در جهت حمایت مظلوم دفاعی نکنند در مسلمان بودنش باید شک کرد.

وی ادامه داد: به حمدالله این هوشیاری در دل اصحاب رسانه های انقلابی استان گلستان و بسیج رسانه وجود دارد و در این تجمع انزجار خود را  برجنایات بر علیه مسلمانان میانمار اعلام کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما حداقل کاری که می توانیم بکنیم این است که ابراز انزجار خود را به عنوان یک مسلمان به گوش جهانیان برسانیم و بگوییم که هیچ ملسمانی در هیچ جای جهان تنها نیست.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ شمال کشور با اشاره به اختلاف افکنی وهابت در بین مسلمانان جهان ابراز کرد: دولت مردان ما هم باید به میدان بیایند و این موضوع را پیگیری کنند تا جلوی این نسل کشی گرفته شود، امروزه جهل مردم عامل ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی شده است، امروزه وهابیت از جهالت برخی از افراد استفاده کرده و سعی بر ایجاد شکاف میان سنی و شیعه شده است.

دیلم با بیان این مطلب که فداکاری مدافعان حرم بر کسی پوشیده نیست افزود: افرادی که با سیاست های کلی ما مشکل دارند مخصوصاً رشادت مدافعان حرم را زیر سوال می برند این روز را ببینند که امنیت چقدر میتواند برای کشوری اهمیت داشته باشد، اگر مدافعان حرم نبودند امروزه ما باید در اطراف مرزهای کشورمان با بیگانگان در حال جنگ بودیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دین اسلام مدافع حقوق حیوانات بوده و هست کسی نمی تواند منکر این موضوع شود، چطور کسانی که دلشان برای حیوانات سوخته است امروزه مهر سکوت بر لبانشان زده شده، انسان که اشرف مخلوقات است به طریقه اولی باید مدافع حقوقشان باشیم، مشخص است افرادی که تظاهر می کنند که مدافع حقوق حیوانات هستند هدفشان چیز دیگری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.